Home > New music > Anger and hatred that exceed limits

“Bersinar Sejahtera Selalu” adalah doa yang disematkan menjadi sebuah nama band asal Kota Bekasi ini. Band yang digawangi oleh Ajibondji (vocal), Abi (Keyboard & Guitar), Jeff (Guitar), Indra (Bass) dan Mamet (Drums) ini terbentuk di tahun 2019 dan telah mengeluarkan single perdana “Rekah” pada Februari lalu dan mendapat antusias yang cukup banyak dari pendengarnya.

Kembali hadir dengan nuansa pop melankolis dan lirik yang penuh analogi, Sinatras merilis single kedua yang memiliki warna cukup berbeda dari single sebelumnya. “Udara” adalah lagu patah hati yang dibalut dengan warna yang cukup “gelap” dan kaya akan instrument.



Bercerita tentang rasa kecewa terhadap seseorang yang dianalogikan seperti “Udara” yang membuatnya hidup. Namun tak disangka malah mengkhianati. Amarah dan rasa benci yang melampaui batas adalah perasaan yang ingin disampaikan lewat single “Udara”.

Single “Udara” sudah bisa didengarkan di Apple Music, iTunes, Spotify, JOOX, TikTok, dll. Nantikan juga video klipnya yang akan rilis segera di Kanal Youtube Sinatras Indonesia. Serta update informasi tentang Sinatras bisa mengunjungi instagram.

Loopcloud Music App from Loopmasters.com



“Shining Prosperous Always” is a prayer that has become the name of this band from Bekasi City. The band, fronted by Ajibondji (vocals), Abi (Keyboard & Guitar), Jeff (Guitar), Indra (Bass) and Mamet (Drums) was formed in 2019 and released their debut single “Rekah” last February and received great enthusiasm. quite a lot of listeners.

Coming back with a melancholic pop feel and lyrics full of analogies, Sinatras released a second single which has a quite different colour from the previous single. “Air” is a broken heart song wrapped in quite “dark” colours and rich in instruments.

Tells about feeling disappointed with someone who is analogous to “Air” which makes him live. But unexpectedly even betrayed. Anger and hatred that exceed limits are feelings that want to be conveyed through the single “Air”.

The single “Air” can now be heard on Apple Music, iTunes, Spotify, JOOX, TikTok, etc. Also, look forward to the video clip which will be released soon on the Sinatras Indonesia Youtube Channel. As well as updated information about Sinatras, you can visit Instagram.

https://www.instagram.com/sinatrasmusik
https://open.spotify.com/artist/1YvOlRpWmWV7664nSJstVU

Unison MIDI Chord Pack